11 set. 2007

Nota de premsa del PP

El Partit Popular ens ha fet arrivar ( dilluns 10 de setembre) la següent nota de premsa sobre els actes organitzats per la CAL de Montcada referits a la Diada :





El Partit Popular de Montcada califica de “escándalo democrático” el homenaje a Xirinacs


La coordinadora de asociaciones de la lengua catalana ha convocado unos actos con motivo de la Diada



El lunes 10 de septiembre, la Coordinadora de Asociaciones de la Lengua Catalana ha convocado una jornada reivindicativa, en la que se leerán fragmentos del Acto de Soberanía de Lluís Maria Xirinacs. Por este motivo, la portavoz del Partit Popular de Montcada i Reixac, Eva García ha afirmado que “es un escándalo democrático que se haga un homenaje a un personaje siniestro como fue Xirinacs que había defendido a las organizaciones terroristas y justificado sus actuaciones llegándose a calificar a sí mismo como "amigo de ETA"”.

En esta misma línea, García ha declarado que “un individuo que fue condenado por la Audiencia Nacional por hacer apología del terrorismo no merece ningún reconocimiento sino más bien intentar olvidarlo para siempre. Me preocupa pensar que en nuestra ciudad hay personas que puedan recordar a un personaje de tal bajeza moral, creo que es síntoma de una sociedad enferma”.

9 COMENTARIS (clica i escriu els teus):

Anònim ha dit...

Com es pot dir que Xirinacs era un terrorista?? L'home que mai ha fet servir la violència acusat de terrorisme! Quina colla de cínics.

Terrorisme és l'il·legalització de partits, censura a la prensa, detencions, manipulació, amenaces, tortures....i d'aixó el PP en sap molt.

No siguem hipòcrites!

La marxa de torxes va ser tot un éxit, un centenar de persones van recórrer els carrers de Montcada i Reixac.

Qué pensa el PP del franquisme? alló també era terrorisme Srta. Eva García?

Que feieu exactament aquest matí a l'acte institucional? no ho acabo d'entendre!

Visca la Terra lliure de rates espanyolistes!

Gonzalo García Hernández

Anònim ha dit...

actos terroristas contra cataluya los vuestros que no respetais los sentimientos ni la lengua del pueblo de cataluya que por cierto no se ha roto españa y vuestra esperanza para las proximas elecciones es que los asesinos de eta maten y no quiero segir mas por que ....

Mosca Collonera ha dit...

Per favor, ells si que són terroristes que bombardegen la llibertat d'expressió i assassinen llengües. Si no estaven d'acord perquè han anat a l'acte? Colla de botiflers!!

Visca la Terra!! (Srs. del PP, això ho deia en Serrallonga, no comencem a jutjar a la gent sense tenir prou informació)

Anònim ha dit...

Vaya tonteria acaba de decir el PP de Montcada!!!¿Xirinacs un terrorista???
Srs/sras del PP, aprendan un poco de historia e informesen, ya que el muy honorable Sr. Xirinacs, yo que he sido afortunada de conocerlo, era la persona más inteligente, más coherente, más pacifica, integra, formal y ha muerto acorde a sus ideas, ¿peró a estás alturas tenemos que leer estás tonterias dichas desde un partido politico?
mi más profunda indignación por ensuciar la imagen de este hombre sabio, y espero que antes de sacar una nota de prensa, recaben información de toda la trayectoria de su vida, y no de una frase...
Por cierto, ¿saben ustedes que tienen al señor fraga de senador que en la época franquista estaba a favor de la pena de muerte, y qué durante su mandato fuerón ejecutados varios presos? ¿ a éste como lo llamamos? ¿qué es peor decir una frase o colaborar en un gobierno donde la pena de muerte éstaba vigente?¿quiés es más terrorista?
Les agradeceria que respetaran la figura qué fue y seguira siendo el SR. XIRINACS para muchas/os de nosotras/os.
Sophia

Anònim ha dit...

Amics del PP, si us plau evolucioneu una mica més i toqueo de peus al terra, que falta us fa, l'estil COPE aqui no te res a fer.

Pere de la Cullera

Anònim ha dit...

Menuda sarta de tontería!!! vosotros PP sois los verdaderos terroristas de este país... vosotros sois los que váis a llevar a nestro país a la ruina, levantando calumnias como ésta. Basta ya de poner trabas a todo. Por cierto Eva, con comentarios como éste sólo vas a conseguir que te vote menos gente en Montcada...

Anònim ha dit...

Sabeu..... el problema es que els del PP es creuen que Espanya es seva i els d'ERC que Catalunya es seva. I la veritat es la majoria de gent pasem del rotllo de les identitats. espanyoliste o independentiste , sovint semblen la mateixa cosa , amb un llenguatge idèntic .

Anònim ha dit...

Té raó la del PP amb això que diu: és veritat que el Xirinacs va estar condemnat per defensar a ETA, però em sembla que Eva García és una mica fatxa no ?

Anònim ha dit...

No us molesteu a respondre a tals bajanades com les que diuen aquesta gent. Voldrien reescriure la història. No mereixen ni que en fixem en ells. Son uns provocadors i els veritables terroristes.