24 juny 2008

FOTOS - KURSAAL i FESTA LA RIBERA

INAGURACIÓ KURSAAL 24 jUNY 2008 ( Fotos M.C. i laveu.cat)

FESTA MAJOR CAN SANT JOAN








































La mascletà va posar punt i final a una Festa Major, molt participativa al llarg dels cinc dies que va durar. L’AV de Veïns han fet un balanç molt positiu dels actes que havien preparat.
La inauguració de l’Espai Cultural Kursaal el dia 24 va ser el moment culminat d’unes Festes que varen omplir el carrers de la barriada. La Sala Polivalent d’aquest nou espai cultural porta el nom de Joan Dalmau – actor nascut al barri- que molt emocionat va agrair el gest de la seva ciutat natal. Per la tarda, Joan Dalmau va assistir a la representació que es feia en homenatge a la seva persona del muntatge” JD Joan Dalmau”, dirigit per David Velasco, interpretat per diferents companyies de teatre locals i companys seus de joventut, també per alumnes i professors dels cursos de teatre municipal. Al finalitzar la funció teatral Joan Dalmau va pujar a l’escenari i va regalar a l’audiència uns moments inoblidables recitant de memòria uns poemes que varen fer aixecar de les seves cadires amb aplaudiments al públic assistent a l’acte.
Un altre nom propi de l’acte d’ahir va ser Sebastià Heredia- el mossèn, activista i lluitador veïnal- que va rebre una sorpresa inesperada- portarà el seu nom la sala d’Exposicions- . Sebastià Heredia va ser l’encarregat en nom dels veïns de fer el parlament d’agraïment, emocionat va recordar la “lluita” per aconseguir aquesta fita i va esperonar a tothom, sobre tot a la joventut, a “ omplir de continguts el Kursaal.
=================================================================== FESTA MAJOR LA RIBERA
















































Les novetats de l’exhibició de "country" i aeròbic junts amb les classiques, com la paella popular del dimarts amb 400 racions, junt amb la botifarrada i una revetlla molt participativa - segons l’AV de La Ribera més 1200 persones van participar en els diferents actes organitzats - varen fer possible que tot el programa festiu desenvolupat entre el dies 21 i 24 de Juny fos un èxit.

9 COMENTARIS (clica i escriu els teus):

Anònim ha dit...

LO CORTÉS NO QUITA LO VALIENTE
Hoy quiero ser muy cortés en el tan esperado, trabajado y anhelado KURSAAL.
Como bien dijo el amigo Sebastian en su “sermón”, que lo suscribo hasta los puntos y las comas, “que si podria haber sido mejor… que si le sobra esto” y le falta aquello… EL KURSAAL finalmente ES. Aquí lo tenemos. Honestamente, laboriosamente, hemos conseguido que sea EL MEJOR POSIBLE, DIGNO DE VER Y DE DISFRUTAR.
Como digo al principio, quiero ser cortés, y quiero felicitar al ALCALDE CESAR ARRIZABALAGA ZABALA, por haber tenido la sensibilidad de ofrecernos este local TAN DIGNO, como Cant Sant Joan y el resto de toda Montcada, se merece.
Hoy es un gran dia para la CULTURA en Montcada.
Disponemos de un local DIGNO para cultivar y culturalizar las mentes de nuestros niños y niñas de cara a una mayor y mejor convivencia entre todos.
QUE NUNCA SE CIERREN SUS PUERTAS A NADIE.
Gracias equipo de gobierno de Montcada, gracias Sor. Alcalde.

Desde Cant Sant Joan Manolo “zapatero”
Montcada i Reixac 27/6/2008

Anònim ha dit...

todo el año los poneis a parir y ahora los felicitais ,no lo entiendo esto me huele a cachondeo

Cristobal ha dit...

Manolo a veces hijo mio no te entiendo, creo que no hay que darle las gracias a nadie, eso también lo dijo Sebastián, nos tenemos que dar gracias colectivamente.

En cualquier caso si tú estimas conveniente dar las gracias, no lo hagas sólo al equipo de Gobierno dáselas al conjunto de los concejales y concejalas ellos también son Ayuntamiento, y han estado incondicionalmente con el equipamiento y al lado de los vecinos en sus mejoras.

Anònim ha dit...

Querido Cristobal, no hay "mas cera que la que arde".
Creo que está muy Clarisimo.
LO CORTES NO QUITA LO VALIENTE.
un saludo, desde Cant Sant Joan
Manolo "zapatero".

mafalda ha dit...

Yo tampoco te entiendo ¿qué quiere decir " no hay mas cera que la que arde"? ¿ quieres decir que no te parece adecuado dar las gracias No sólo al equipo de Gobierno, si no También a todos los concejales y concejalas del Consistorio?

Si es así reitero " yo tampoco te entiendo" además que tienen que ver lo huevos para comer trigo...

Que conste que esto lo digo porque me extraña tu actitud, no es razonable.

De todas maneras aunque creo que te equivocas, recibe un abrazo.

Cristobal ha dit...

Manolo me has defraudado, lo mas lógico era decir, oye tienes razón... gracias a todos y a todas... y se acabó, pero tu respuesta de " no hay mas cera que la que arde", ni viene a cuento ni es una respuesta adecuada al planteamiento que yo honestamente te hacía.

Felicito a Can Sant Joan a Montcada y a todos los que han hecho posible esta realidad empezando por Sebas.

Anònim ha dit...

si hay que darle las gracias a alguienes a todos los que sus reivindicaciones han hecho que esto sea realidad para todos ,los demas cobran demasiado como para encima tenerles que estar agradecidos

Encarna ha dit...

gracies, a tot el poble de
Can San Joan per la seva lluita continua, crec q la sala es tindria de dir "veins" i la sala de projecció "Manolo Zapatero".
salut,
encarna

Anònim ha dit...

jajajajajaaja solo faltaba eso