12 de març 2008

UN NOU ABOCADOR INCONTROLAT......




Localitzat un abocament incontrolat d’uralita al Pla de Reixac, a prop de Can Cabanyes

L’Ajuntament ha anunciat que dissabte vinent una empresa especialitzada, per encàrrec de Serveis Municipals, retirarà les plaques de fibrociment (uralita) que han aparegut recentment a les immediacions de l’ecoparc de Montcada i Reixac. L’Associació d’Afectats per l’Amiant de Cerdanyola i Ripollet ha denunciat públicament aquesta troballa i ha reclamat a les autoritats la retirada del material “per les greus conseqüències que aquests materials poden comportar per a la població i, probablement, perquè els treballadors que l’han consumat no havien estat informat de la perillositat i toxicitat” d’un producte que ha de ser tractat per empreses especialitzades i homologades per al seu posterior trasllat a abocadors especials. Fonts municipals recorden que hi ha molt poques empreses especialitzades en la recollida d’amiant i que els encàrrecs per retirar-lo tenen un elevat cost econòmic. En un comunicat, l’entitat mostra la seva sorpresa perquè no s’hagués detectat abans la irregularitat, davant la magnitud de l’abocament i la proximitat a l’ecoparc, un espai que a hores d’ara és transitat per l’entrada i sortida de camions. Davant d’aquesta situació, l’entitat demana que es reactivi la comissió de treball ja creada amb la participació dels Ajuntaments de Cerdanyola, Ripollet i la pròpia Associació i la incorporació en aquesta nova etapa del de Montcada i Reixac.
(Noticia Montcadaradio.com)

7 COMENTARIS (clica i escriu els teus):

Anònim ha dit...

Venga toda la mierda para Montcada!!!.

Hay que ser más duros con estos incivicos, estoy seguro que se puede saber muy rapidamente quien es el autor.

Que se actue de forma ejemplar , ya!

Anònim ha dit...

hombre, yo no diría para Montcada

Anònim ha dit...

Yo insisto Si Montcada.
Nuestro municipio por aquello que permitimos una vez que otros echaran su mierda... nos hemos convertido en eso... en el abocador más cercano del Area Metropolitana de Barcelona. De poco nos sirve que nuestro alcalde sea el vicepresidente de Entidad de Residuos y otras hierbas...
El eslogan ese tan largo y con tantos adjetivos, es como una alfombra de palabrejas que pretende tapar la mierda. Un eslogan más utópico que uno del PP defendiendo el catalan.
Montcada sigue, de momento, en el ranking de ser el estercolero del área, y encima para más INRI nos quieren quemar, más mierda.

Santi

Anònim ha dit...

No os preocupeis, que segun EL PERIODICO DE CATALUNYA Y LA VANGUARDIA, la URALITA "no es mala para la salud".
Lo han dicho el viernes dia 4/3/08, en el incendio de una nave industrial que se dedica a fabricar bolsas de plastico en Polinya, en la cual el techo era de URALITA y ardió totalmente, incluyendo toda la materia prima de la fabricación del plastico, "que tampoco es malo, segun ellos"

Anònim ha dit...

perdon la noticia no es del dia 4 sino del viernes dia 14v en el periodico de catalunya y en la vanguardia, el incendio de Polinyá

Anònim ha dit...

El daño medio-ambiental, es mas un producto de la soberbia y el egoismo humano, que otra cosa.
La soberbia del ser humano, que se siente un demiurgo, (un dios menor, como poco )
Demiurgo
Una de las representaciones del Demiurgo es la cara de león: Una deidad con cabeza de león encontrada en una gema gnóstica, en «La Antigüedad explicada y representada en figuras» de Bernard de Montfaucon, la cual puede tratarse de una representación de Demiurgo.
En filosofía, el demiurgo es la entidad que, sin ser creadora, es impulsora del universo imprimiéndole movimiento.
Literalmente: maestro, artesano; en sentido figurado: creador, hacedor. En la filosofía idealista de Platón y en la mística de los neoplatónicos, creador del mundo, hacedor del universo; es uno de los atributos de la divinidad.

Anònim ha dit...

y yo insisto. Para Montcada? ecoparc, uralita, incineradora...