4 d’abr. 2008

CAN SANT JOAN FLASH INFORMATIU


Segons fonts municipals i que ha sabut l'AV. de Can Sant Joan, sembla ser que la ferralleria expedientada (avui tancada per ordre de l'Ajuntament) pot tornar-se a reobrir l'activitat, atès que l'empresa ha presentat a la Generalitat recurs.
La festa programa amb motiu del tancament i prevista per demà, queda ajornada. De tota manera l'associació ha convocat reunió informativa per demà dissabte dia 5 a les 12:oo hores.

A.V. de Can Sant Joan

1 COMENTARIS (clica i escriu els teus):

Anònim ha dit...

Mi gozo en un pozo.... para algunos, para mi no!conozco a la administración y sus vericuetos. Con razón la gente que conoce estos trucos hacen recursos, algunos duran hasta años, pues se resuelven en los tribunales, del contencioso administrativo.
Muy pronto se cantó victória y mycho triunfalismos, sobre todo el PSC local y de su "revistita" "mira" : mira esto aquello y mira por donde vuela el pajarito.... una publicación de imagen y apoyo a su amo y señor.
Así nos va, ah! y de viajes no hablemos hoy se anuncia el próximo viaje de su señoria y de su ministro plenipotenciario Don.Carlos "d'Anjou" a Marruecos, a no sé que hacer y ver, pagando, eso si los contribuyentes. Menuda jeta¡

Kalikatres