4 de des. 2006

Conversa sobre la Cerveseria "Dos Torres"


foto:La Veu de Montcada 2a. quinzena novembre 2006 - (Silvia Diaz)

COMENTARI ESCOLTAT EN UN BAR DE MONTCADA CENTRE
Sóc un ciutadà que li preocupa tot el que afecta a Montcada i concretament tot allò referit a urbanisme, sóc sensible amb aquests temes i ara molt més, atès que els mitjans de comunicació no paren de treure noticies referides a corrupcions a diferents zones de la nostra geografia.

No tinc constància, però si molts dubtes que aquesta lacra no hagi arribat ja a Montcada.

Us vull explicar una conversa que un servidor va escoltar en un bar de Montcada Centre:
La conversació girava en torn de si es tenia que firmar uns fulls que l’Associació de Veïns havia distribuït per diferents botigues i establiments del nostre poble, per demanar a l’Ajuntament que no es construeixi pisos en el terreny que ocupa l’antiga cerveseria “Dos Torres” al carrer Montiu. Cal a dir que la majoria opinaven que era una veritable llàstima que aquest espai desaparegui i quasi tots recordaven multitud d’anècdotes viscudes en aquest emblemàtic espai, per molts és un autèntic referent cultural de la nostra població, però la meva sorpresa va ser quan va intervenir un representant municipal dient:“ Aquí tothom vol culpar a l’Ajuntament i el seu Alcalde i això no és just, ja que l’Ajuntament en aquest afer, no té res a veure, ja que es tracta d'un negoci fet entre privats i aquí l’Ajuntament no hi podia fer res”… Em vaig quedar de pedra i vaig pensar, quin morro que té, o és un ignorant o ens enganya.

Segons tinc entès per poder construir en la zona de la cerveseria, es necessita un requisit previ que és la requalificació dels terrenys i si no vaig equivocat l’Ajuntament ja ho ha fet. Doncs si és així, jo em pregunto:
Per què aquest afany d’intentar treure'ns de sobre la responsabilitat davant d’una operació immobiliària que a molta gent del nostre poble no agrada gens?
Està segur aquest polític, que l’Ajuntament no hi té res a veure?
Es pensa aquest senyor que ens mamem el dit ?

No cal a dir que escoltant el que vaig escoltar, els meus dubtes han augmentat.
El dia següent la meva dona i jo, vam signar, sense cap dubte, la petició presentada per ll’Associació de Veïns i en demanda de que no es facin pisos en aquest lloc tant entranyable de Montcada.

Andreu Serra

0 COMENTARIS (clica i escriu els teus):