11 de des. 2006

EL PAÍS I LA CORRUPCIÓ URBANÍSTICA


POT HAVER PASSAT A MONTCADA UN CAS SEMBLANT?
(El dret i la llibertat per dubtar)

Extracte d’un article del diari EL País de 4 Desembre 2006, sobre la trama de corrupció en el municipi de Telde (Gran Canaria) .

La conversa gira sobre com un contratista que ha de fer les obres de la nova seu del partit que governa aquella ciutat (concretament el PP) .

F.V. (contratista) : Te mandaron un presupuesto, pero eso no quiere decir que el partido vaya a pagar , pero creo que vuestro partido deberia tener un justificante para cuando alguien venga diciendo que se lo sacan a los proveedores , puedan justificarlo. ¿No?. ¿ Que te parece si la factura es de solo el 50% de su valor?

Resposta de F.Gordillo (PP) : Yo habia pensado que hicieses un esfuerzo, coño!.

FV (contratista): Joder, solo voy a cobrar los materiales nada más. Ni te cobro beneficio ni mano de obra. Pero si tu quieres que te regale el material, tambien te lo regalo. Yo soy asi de esplendido.

Desprès, aquesta mateixa conversa es mantenia en uns termes de futures col.laboracions entre el contractista i l’Ajuntament de Telde.

Aquesta és una de les moltes informacions que sobre el tema de la corrupció urbanística s’estan publicat als mitjans de comunicació, en aquest cas afecta al PP, però la veritat és que això ha esquitxat a la majoria de partits polítics, en major o menor grau.

Pot haver passat a Montcada un cas semblant? Es pot haver reproduït una conversa quasi exacta entre un proveïdor de l’Ajuntament i un important partit local?

M.Confidencial

1 COMENTARIS (clica i escriu els teus):

Anònim ha dit...

Con la pregunta va implicita la respuesta . Yo entiendo que insinuais que si, no? . Si es asi, decid que partido y que constructor ha sido.
Aunque repasando quien trabaja ultimamente mucho para el Ayuntamiento podria acertar, n0?

Jose Garriga