15 de gen. 2007

PATRIMONI OBLIDAT...PATRIMONI "OKUPAT"


foto: montcada confidencial - Vista Rica, avui.
Es pot observar que a la banda dreta de la imtage, surt fum: això és per obra i gràcia d'uns "okupes" .


Algú sap si existeix un catàleg o una relació del Patrimoni Municipal?

Si es demana a l’Ajuntament, és de suposar que t’ho donarien, no?

Seria bo fer un seguiment de l’estat actual de molt edificis de propietat municipal, ens adonaríem de la deixadesa que es troben la majoria. És una vergonya i dona la sensació que des de l’equip de govern els importa molt poc. A menys que, sigui una política predeterminada

A canvi d'operacions urbanístiques que res més afavoreixen a uns quants, l’Alcalde presumeix que va salvant edificis d'un relatiu valor històric. Només, a tall d’exemple, cal veure Vista Rica com està caient a trossos, abandonat a la mà de Déu, amb “okupes” inclosos.

A Vista Rica es podria donar el cas, degut al deteriorament de l’edifici, que per salvar la casa s’autoritzés a canvi una nova reforma urbanística de la zona (això sí, tot a càrrec del nou inversor).

Cal acabar amb la formula a què ens ha portat aquesta forma de fer política:

Deixadesa Municipal = Importants beneficis immobiliaris.

1 COMENTARIS (clica i escriu els teus):

Anònim ha dit...

Pues agradeceria que alguien me indicara si me lo darian el catálogo o estaría bien que se publicara por ejemplo en La Veu y así sabríamos todos la riqueza patrimonial del municipio. Hablando de edificios además de este de Vista Rica hay también la Torre Bombita que está empezando a caer por no hablar de la masia de Can Sants en Santa Maria que lleva años de dejadez y los dos son propiedad municipal y seguro que habrá otros que por no tener un listado no puedo asegurar. El estado de Vista Rica es lamentable, esta foto solo es una pequeña parte del recinto y además cualquier dia el fuego puede extenderse y ya no hay remedio. Habia oido decir que seria un gran parque, también algo para los abuelos, aunque me gustaria saber como subirian cuesta arriba y continuamente oigo lo del sector Vista Rica - La Rasa, también quisiera que alguién me explicase que hay detrás de esto; por más que piense no entiendo porque juntan una parte de Masrampinyo con otra de Montcada centro.
Julio Rio