21 de febr. 2007

CURIOSITAT...

Aquest rètol, situat a Can Vilaró, dona nom a un suposat “Parc Arrizabalaga” que curiosament no consta en el nomenclàtor de carrers de Montcada i Reixac.

Pregunta a la secretària del nostre Ajuntament, que té cura del nomenclàtor municipal: ens pot dir quan i com s’ha aprovat aquest “lloc”, ja que no hem pogut trobar-lo a la nova Guia Agenda del 2007 d’aquest il·lustríssim Ajuntament. ?

Algú, encara que sigui per enèsima vegada que demanem contesta a les nostres preguntes, si ens podeu dir si això és legal crear un Parc i que la resta de veïns i veïnes tinguem que estar assabentats de manera “no oficial” , que existeix un Parc a Can Viaró?

Que fan els nostres representants ¿ ah¡ a callar ¿ doncs, sí no, no cobrem¡¡¡¡
Déu meu senyor, quina creu¡

(foto cedida)

La placa diu:

"PARC ARRIZABALAGA - Fou inaugurat el 20 de novembre de 2004
Essent alcalde de Montcada i Reixac
César Arrizabalaga"

Nota.
Donem les gràcies a la persona que ens ha enviat aquesta foto i el seu comentari. Montcada Confidencial no està sola, cada vegada hi han més i més col.laboradors voluntaris.

6 COMENTARIS (clica i escriu els teus):

Anònim ha dit...

Ei!!! molt bona la foto.

Els veins de la zona Bosc Vilaró estan contents, per fi tindran aigua , l'inaguració es farà el 25/2 amb presencia de l'Alcalde. Es tot una bona noticia i cal felicitar a
tots els que han lluitat per aconsegui-ho , desde el veí més anonim al.... Ilustrissim.

Seria molt bó que algú fes una foto del L'Alcalde a la vora de la seva placa ... seria guai del paraguai..je,je,je

Anònim ha dit...

Tots els noms de la zona del Bosc d'en Vilaró porten noms d'ocells; el que deuria tocar a la Plaça o Parc deu haver "volat" però com ja deia algú en aquest blog, potser és que es pot comparar l'alcalde amb un "pájaro"? Llavors cap problema, oi? I és que qui no corre vola, no sigui que no quedés prou constància dels seus anys de mandato.
Colometa

Anònim ha dit...

Que casualidad , la fecha de inaguracion 20 de noviembre coincide con el mismo dia y mes de la muerte del Caudillo.

Caudillo no se si es, pero tics de dictador tiene muchos, no me extrañaria nada verle algun dia bajo palio.

Anònim ha dit...

Por desgracia no podremos ver esa foto del alcalde, junto a la placa que lleva su nombre (prac Arrizabalaga). Ha ordenado retirarla. Supogo que será para que no salga en esa foto. Lo que no sabemos si voveran a colocarla. Estaremos a la wai.

Anònim ha dit...

Existe un fenómeno urbanístico inmoral muy presente en algunas zonas de nuestro municipio.
Se trata de grupos de individuos que actuan de esta manera:
1º Compran terrenos a bajo precio en zonas que no se puede construir.
2º Construyen ilegalmente auténticas mansiones(echandole todo el "morro del mundo" construyen casas de mas de 200 mts.2)
3º Crean o se hacen con el control de la Asociación de Vecinos de la zona no urbana para presionar y codearse con el gobierno municipal.
4º Consiguen que su ilegalidad quede impune y se ahorran la merecida sanción ejemplar.
5º Cuando se diseña el Plan Urbanístico para que se pueda urbanizar la zona, consiguen que este Nuevo Plan legalice automáticamente sus grandes mansiones ilegales (a cambio de pagar las mismas cuotas que los vecinos honrados ) y queden expropiados muchos propietarios que siempre respetaron la ley.
Este fenómeno urbanístico es de una gravedad tan injusta que algún dia estará perseguido por la Ley. Solo entonces, estos políticos que tenemos no podrán apoyar nunca a estos "delincuentes" urbanisticos.
Este fenómeno lo están padeciendo la mayoria de propietarios honrados de la Zona 21 de santa maria. Ya que ahora , el gobierno del ayuntamiento y la minoria de constructores ilegales de esta Zona 21, quieren aprobar el nuevo Plan urbanístico a la medida de estos indeseables.
No me extrañaria que, si este Plan no se para, y estos individuos se salen con la suya, propongan bautizar una de nuestras plazas con el nombre de Cesar ( Imitando a sus "colegas ejemplares" de la Zona no urbana de Can Vilaró).

Anònim ha dit...

El S@. del 25 de febrer a les 11:23:00 habla muy clarito y le doy la razón. Tantas cosas algún día estarán perseguidas por la ley! Como Ud. bien dice!