16 de febr. 2008

ESTAMPES URBANES....

(foto enviada per una veïna de Terra Nostra)

NOTA: No, no és cap "florer" urbà, és tracte d’un veí que creu que els containers són d’ús propi. Una mostra d’insolidaritat. Vivim en una comunitat i cal pensar també amb la resta de mortals. No culpem pas a l’ajuntament, això és un acte incivil i necessita una actuació coercitiva, bajà! que li cal l’aplicació de l’Ordenança municipal.
I vosaltres que hi penseu?

3 COMENTARIS (clica i escriu els teus):

Anònim ha dit...

Doncs que és una llàstima que hi hagi gent d'aquesta mena. Per una part dius "què bé, algú que utilitza correctament el contenidor de brossa orgànica", però per l'altra també és de pensar que hi ha més gent que potser vol utilitzar aquest contenidor. Això em recorda quan la cerveseria del carrer Montiu era oberta i el Sr. Ramos utilitzava el contenidor de rebuig per ficar-hi branques d'arbres que ell mateix feia tallar als seus treballadors. Malauradament no és l'única persona que acapara un contenidor.

Anònim ha dit...

Hay más vecinos/nas como el ejemplo que usan "a su comodidad y servicio" el container o los containers".
Me gustaria saber cuantas multas ha puesto la policia local por esos actos que el blog denuncia.
Falta más mano dura a la vista de los abusos.

Julio

Anònim ha dit...

Es facil acabar con este incivismo, lo que hay que hacer es que la policia urbana o los inspectores del ayuntamiento se den una vuelta por las casas de cerca del container y estoy seguro que se puede ver perfectamente donde se ha efectuado la poda, y seguidamente poner al vecino que corresponda una denuncia de no menos de 300 €, cuando se pongan 3, correra la voz y todos los que poden en sus casas haran lo que hago yo, teniendo en cuenta que tengo en mi casa 21 arboles y arbustos y todo lo que sale de la poda me entretengo en hacerlo en pequeños trozos y lo llevo a la deixalleria, y encima me hacen un descuento en el impuesto de residuos.

Un vecino de Terra Nostra