26 de març 2007

ALLÒ QUE ES DIU ... DE LES CANDIDATURES DE CÍU, IC-V/EUíA, PP I INDEPENDENTS

Sobre les llistes de CiU, IC-V/EUíA i PP i la candidatura independent.

Montcada Confidencial està fent el seguiment de la notícia per saber definitivament quines seran les candidatures que presentaran aquestes formacions polítiques a les properes eleccions municipals.

De moment podem informar del següent:
CiU: El senyor Joan Maresma guarda un silenci hermètic, malgrat que ja té al cap la formació de la candidatura nacionalista des de fa dies. Ell l’encapçalarà, seguit, segurament, de J.C. Paredes, i entre el 3è i 6è lloc s’intercalaran l’Amèlia Morral, (que també es diu que pot anar en 2n. Lloc), l’Enric Expósito, més dos independents molt coneguts a Montcada, i que segons hem pogut esbrinar, es tracta d’un home i una dona que pertanyen al mon educatiu, mèdic i cultural.

IC-V/EUíA: Aquesta coalició està pactant aquests dies la composició definitiva de la candidatura conjunta, i que amb tota seguretat encapçalarà Ramon Sánchez (IC-V) seguit de l’Alba de l’Amo (EUíA). De la resta, sabem que estan consensuant un personatge independent que aniria entre el 3è i 5è lloc acompanyat o precedit de dues dones una d’IC-V, segurament una noia jove que té un cognom ben conegut en la política local seguit d’una altra de nom Carolina que viu al Barri de Can Cuyàs o bé d’un altre de nom Sandra. La nostra aposta va en aquesta direcció, malgrat que es podem equivocar, ja que estan ho estan negociant, ambdós partits.

PP: Faran l’acte de presentació el proper dia 31 de març a les 11.30 hores a la Casa de la Vila, acte que comptarà amb la presència de diputats d’aquest partit. La llista serà encapçalada per la senyora Eva García (actual portaveu a l’Ajuntament), seguit per Teodoro García, en el 3è lloc un altre García (no és família dels primers) que es diu Cristino García de la Font Pudenda, en 4r. lloc, Petra Conejo de Terra Nostra (Zona 21) i en el 5è l’advocat Antonio Buendía.

Independents: Hem pogut saber que aquesta formació, sembla que no es presentarà en aquests comicis. Els motius son diversos, però el principal, és que alguns membres que conformen està possible candidatura independent no volen precipitar-se en una decisió que és important i no es pot anar amb presses. Sigui quina sigui la decisió final, -han manifestat- els desitjos per presentar i enregistrar el nom “per Montcada” en el Ministeri de l'Interior i ho faran com agrupació política.

7 COMENTARIS (clica i escriu els teus):

Anònim ha dit...

Dicen que para ser politico ó tienes dinero ó vives de ella (de la politica) yo, añadiría un concepto más "vocación",y me consta que en Montcada exísten personas que desde siempre,han demostrado, (con hechos y no palabras)una vocación indiscutible,personas no necesariamente "liberadas", si no todo lo contrario,personas que tienen que trabajar duro y aún asi, sacar tiempo para dedicarlo a Montcada, a esa Montcada que todos deseamos socialmente justa.

Para mí, Enric es una de esos ciudadanos que siempre lo han dado todo, le reconozco su entrega en el Movimiento Asociativo de la ciudad, también en el ecologista con la Plataforma en Defensa del Río Besós, siempre dispuesto al dialogo y a dar la cara.

Por eso me sorprende la información aparecida en este blog, sobre las lista electorales para las próximas elecciones municipales de CiU. Porlo que se entrevé, si el Sr.Paredes y la Sra.Morralestán entre el nº2 y 3, y el nº4 es para un nuevo fichaje. Enric quedaría en el 5º, o sea en fase de descenso, teniendo en cuenta que CiU tiene en estos momentos 3 concejales y que las previsiones más favorables apuntan a un cuarto concejal, quedaría literalmente fulminado de la política municipal.¿ quién deséa esto ?.

Señores de CiU, recapaciten,personas con vocación,dedicación e ilusión,quedan pocas.Algunos votantes,no siempre votamos a las siglas. ¡VOTAMOS A LAS PERSONAS¡

El Conde de Montecristo.

Anònim ha dit...

Pel que jo se ICV-EUIA encara no han consensuat cap llista. Sembla que ICV vol els llocs 1 i 2 de la llista, deixant a EUIA el tercer lloc.
Ja seria bó com diu l'anterior comentari a les llistes hi hagués més gent que ho fa per vocació que els que ho fan per viure de ella. Potser ens aniria a tots una mica millor.

Anònim ha dit...

Estoy de acuerdo en todo lo comentado por El Conde de Montecristo, y también doy mi apoyo y reconocimiento a Enric Expósito.
Los votantes quisiéramos votar a las personas, pero desgraciadamente tenemos que votar unas siglas, SIGLAS en las que se amparan los Candidatos para autoproclamarse y erigirse como amos y señores, haciendo y deshaciendo a su libre albedrío sin contar con sus ejecutivas ni militantes, como estamos viendo en los dos partidos principales de nuestra población.
Hasta cuando esta situación?
Un votante decepcionado

Anònim ha dit...

Una duda.

Se presentaran en coalicion ICV y EUIA en las elecciones con el Sr. Ramon Sanchez como alcaldable? , es verdad que acude como testigo en el juicio que tiene el Sr. Tabernero actual concejal por ICV-EUIA en representacion de EUIA en la denuncia que tiene contra EUIA, si es cierto, vaya tomate.daran apoyo a un sr. que se presentara como testigo contra el mismo partido.

Pedro (Can Sant Joan)

Anònim ha dit...

Bona nit, nomes una pregunta, quant es faran publiques totes les llistes electorals, de moment crec, nomes ha estat publicada sencera las del PSC.
Gracies.

Robert( Terra Nostra)

Anònim ha dit...

Gracias a IC, los que queremos votar a EUiA vamos a tener que ir a votar con una pinza en la nariz porque desde luego... vaya mierda.

Anònim ha dit...

Pues esta claro lo que haran los de ICV y EUiA (aunque ni se hablan los dirigentes de estos dos partidos) sera presentarse juntos, los de ICV tragaran lo que digan los de EUiA que estos solo quieren colocar a la Alba y si pueden que lo dudo a la Carolina la mujer del Cera, solo quieren estar en el gobierno y les da lo mismo sea como sea, y luego van de salvadores del pueblo, quien os ha visto y quien os ve.

Felipe Lopez (Bifurca)