16 de març 2007

APAGAR VEUS....CAN CUYÀS

Cal fer callar els crits.

Sembla ser que les queixes dels veïns de Can Cuyàs es veuran escoltades, al menys, en una part. El crit de “Can Cuyàs existeix” ha tingut ressò en el nostre Ajuntament el qual ha decidit passar a l’acció i millorar principalment, l’entorn del carrer Petúnies i Circumval·lació entre altres actuacions.

L’Alcalde vol que les millores comencin ràpid i així ho ha ordenat. Cal, doncs, felicitar als veïns per la seva lluita.

Degut a què s’apropen les eleccions... convé satisfer a tothom, calia treure els diners d'algun lloc, que equival a dir que un altre projecte similar i pressupostat no es farà. A qui li ha tocat rebre? Podria ser alguna zona o carrer de Montcada Centre?

Ens sembla molt bé que millori el barri de Can Cuyàs, s’ho mereixen, però degut a la manca de planificació i de prioritats en la qual ens té acostumats l’Ajuntament, la qual cosa els comporta tenir que improvisar, per tant, hi surt perjudicat un altre barri o carrer en el qual estava previst actuar (asfaltar, millorar voreres, clavegueram, etc) , no seria d’estranyar que tinguéssim un altre conflicte en perspectiva.

Tapar un sant per desvestir-ne un altre, no és la millor solució.

7 COMENTARIS (clica i escriu els teus):

Anònim ha dit...

Pues si tienes que sacar dinero de algún sitio pues que se ahorren el dinero del viajito a París,por ejemplo...y muchos otros gastos inutiles....
sophia

Anònim ha dit...

Que se lo ahorre tambien de los viajes a Deba, que no sabemos quien lo paga pero el de su bolsillo no.
Por cierto el refran corrento es alreves, DESVESTIR A UN SANTO PARA VESTIR A OTRO
Maniatica de los refranes

Anònim ha dit...

Aquest batlle no planifica res, fa una utilització "caciquil"dels diners dels nostres impostos per guanyar o no perdre vots per poder mantindres al poder. Es "una cacique vasco " de la pitjo calayna.

Anònim ha dit...

UNA PREGUNTA

Me pregunto si a los sr@ políticos cuando entran a gobernar les piden los antecedentes penales (como se hace con los funcionarios)espero que sí, no lo sé, ALGUIEN LO SABE?

Anònim ha dit...

Montcada Centre té que vota maxivament !!!!!NO A CESAR ARRIZABALAGA!!!!!!!!!!!!.
Mai a tingut present el nostres interessos . Son el barri amb més població i on l'ayuntament a invertit meyns diners per habitant.
EM DE DONAR-LI UNA LLIÇO A AQUEST DESPOTA.

Anònim ha dit...

ACORDAROS AMIGOS EL VOTO QUEDA ENTRE ERC O PPC. NADA DE PSCesar que tendrá muchos votos en Masrampinyo.

Son dos opciones muy divergentes pero puede ayudarnos a sacar a estos caciques del mando hasta que podamos llegar a las listas libres.

Unknown ha dit...

Tiene usted toda la razón , es muy triste y lamentable que los barrios tengan que protesta por separado cuando se podrían transmitir nuestras protestas y descontentos en conjunto, pero nuestros queridos políticos ya se han ocupado de separar las asociaciones, para no tener un enemigo grande.
La gran mayoría de asociaciones están politizadas, por unas u otras siglas, para mayor de nuestra desgracia.
Pero queda la FAMIR, que creo y debería estar al servicio de todas las asociaciones y vecinos/as del municipio.
Me solidarizo con usted y el resto de barrios ,y deberíamos ir todos cogidos de la mano a protestar juntos¿ pero?.
Yo soy vecino y miembro de la AVV Can Cuiàs, y le puedo asegurar que en estos últimos cuatro años no han gastado un céntimo en mi barrio.(tan solo han pintado los bancos y las barandillas)
Por eso, se esta protestando y seamos realistas y sinceros, tenemos que aprovecharnos que vienen elecciones, para sacar los compromisos a los políticos.
De momento no hay movimiento y solo son palabras mojadas las del ayuntamiento hacia mi barrio.
Insisto que me solidarizo con su barrio y el resto, pues no debería tener preferencia el uno sobre el otro.
Que se ahorren los viajes, se hermanen menos con otros países y comunidades y como no que se bajen los sueldos, que son desorbitados y desproporcionados por su trabajo.