22 abr. 2007

VEÏNS DETINGUTS, MÉS NOTÍCIES

Avui a les 1:30 de la matinada un grup de veïns i veïnes van marxar desprès d’haver estat a diferents llocs per intentar localitzar on eren els detinguts: primer el Jutjat de Cerdanyola, desprès els Mossos de Montcada, la Policia local de Montcada i finalment la caserna dels Mossos d’Esquadra de Cerdanyola, on havia estat traslladat el veí Jordi González (germà del president de l’entitat veïnal) des de les dependències de la Policia Local de Montcada. Segons hem pogut saber l'altre detingut i president de l’Associació de Veïns de Terra Nostra – Zona 21, senyor Rafael González, havia estat traslladat al Vall d’Hebron on el van portar a fi i efecte de fer-li un reconeixement mèdic. A l’hora de tancar aquest comentari (1:45 de la matinada) no havia estat, encara, portat a Cerdanyola (caserna dels mossos d’esquadra).
Un grup de 20 persones, la majoria veïns i veïnes de Terra Nostra, van mostrar des de l’hora de la seva detecció, el seu suport i recolzament als detinguts, entre aquestes persones va estar presents la regidora de l’ajuntament Marta Aguilar.

Continuarem informant...

17 COMENTARIS (clica i escriu els teus):

Anònim ha dit...

A data i hora d'avui DIUMENGE 12.00 HORES, Els veins de terra nostra preocupats per l'abus de poder i injusta detenció dels 2 veins sabem que:
- Els companys Jordi i Rafael encara estàn detinguts
- Des de la comisaria dels Mossos d'escuadra de Cerdanyola ens diuen que estaran detinguts fins el dilluns. Es a dir, DORMIRAN DOS NITS A LA COMISARIA, com a mínim.
- TRES DIES TANCATS a la COMISARIA(de moment) PER PENJAR UNES PANCARTES I preguntar PER QUÈ LI DEMANAVAN IDENTIFICARSE.
Afortunadament, quan els companys Jordi i Rafael van ser detinguts hi avia testimonis. Veins que van veure, des del principi l'actitud prepotent i desproporcionada d'un agent de l'ordre.
Tot això no diu res a favor de solucionar el escandol i la preocupació del veins que viuen a la zona mes abandonada i, ara, castigada, de Terra Nostra.

Anònim ha dit...

Todo el mundo que pasa por nuestro ayuntamiento sabe que se cuelgan pancartas reivindicativas (por un convenio justo,etc) y muchas de estas pancartas han estado colgadas por la policia Local de nuestro municipio para defender sus justos derechos laborales.
Lo mismo ocurre en C.S. Joan con las pancartas que denuncian la incineradora y la chatarreria. O los vecinos de terra nostra con la actuación urbanistica de la riera de sant cugat, o la actuación contra la urbanización de la Cerveceria, o... tantas y tantas pancartas que reivindican situaciones injustas en nuestro municipio que sólo pretenden denunciar una situación injusta y mejorarla.
Esa es la realidad en la que nos hemos movido hasta ahora.
Por eso, la detención de los compañeros de la zona 21 de terra nostra no tiene precedentes.
Si se atreven a actuar de esta manera debe ser pq los responsables del ayuntamiento se equivocan al creer que los vecinos preocupados del Plan urbanistico de nuestro barrio son "4 gatos". Nuestros compañeros han sufrido un. atropello gravisimo. Esto no puede quedar impune. Los vecinos de can sant joan son un ejemplo de hacerse respetar y nosotros debemos aprender de ellos. Tanta paciencia, tanta paciencia,.... Este desprecio no se lo merece nadie.
Basta ya!.

Anònim ha dit...

La pancarta de los detenidos denuncia la realidad:
50 AÑOS DE BARRO, AHORA 25 MÁS DE HIPOTECAS.
Piensan cobrarnos de 10 a 20 millones de pts a los vecinos por este Plan injusto. Y los ancianos que no puedan pedir una hipoteca, fuera del barrio o que la paguen sus hijos.
increible.

Anònim ha dit...

La pancarta de los detenidos denuncia la realidad:
50 AÑOS DE BARRO, AHORA 25 MÁS DE HIPOTECAS.
Piensan cobrarnos de 10 a 20 millones de pts a los vecinos por este Plan injusto. Y los ancianos que no puedan pedir una hipoteca, fuera del barrio o que la paguen sus hijos.
increible.

Anònim ha dit...

Este incidente viene de un problema urbanistico en Montcada.
Esta noticia indignará a muchos vecinos de montcada pero es algo puntual. No podemos olvidar que el trabajo de nuestra Policia Local siempre ha sido correcta y dificil. Incluso poco valorada por todos, incluso por nuestros gobernantes. (AG)

Anònim ha dit...

Esto es un escandalo ! el Dios César ordenó la detención de los hermanos González y pidió a la policía que no les deje en libertad mientras él cenaba tranquilamente con sus lacayos y Alcaraz pagaba la cena a cambio de construir más en la zona 21

Anònim ha dit...

Avui diumenge sobre la 13.00h encara continuen detinguts a la caserna dels Mossos de Cerdanyola. Tot a punta a que continuaran detinguts com a mínim fins dilluns.
Ens han informat que el president de l'associació ha demanat el "habeas corpus" i un cop l'han portat davant del jutge, aquest no ha considerat urgent el cas i per tant fins dilluns com a mínim no serà jutjat.
Es dona el cas que ara el president i el seu germà han estat denunciats per desobediència i atemptat a l'autoritat.
Se suposa que els arrestats presentaran denuncies per lessions i vexacions i per aquest motiu tot indica que els agents en presentaran una altre contra ells pel mateix motiu.

Anònim ha dit...

Esperem que la justicia faci, això, justicia. I els veins poguin expresar-se en llibertat i denunciar aquest Pla urbanistic i altres barbaritats a Montcada.
En quan al cos de la nostra policia Local tinc que dir que tenen tot el meu respecte perque la seva labor no es fàcil. Es per això que desitgo que aquest incident no es repeteixi pel bé de tots.
(Un veí més de montcada.)

Anònim ha dit...

Gracias a erc, ic-euia, a las aa.vv.de montcada y a los ciudadanos que han seguido este hecho con preocupación.
Con la ayuda de todos vosotros esto no debe volver a ocurrir.
Gracias y animos a todos.

Anònim ha dit...

Soy una vecina de zona 21 y quiero decir que la candidata del PP, Sra. García, también vino anoche a nuestro barrio para interesarse por el tema y preguntarnos qué había pasado exactamente. Lo que pasa es que no fue al ayuntamiento para intentar ganar votos como ERC. Creo que el PP de Montcada es más sensato y honrado que estos partidos de izquierdas.

Anònim ha dit...

Que nos tiran a los GRISES ya os lo digo yo. Marta Aguilar da caña!
Vecinos votemos a Marta Aguilar ERC se lo merece. Repartamos votos. ERC, CIU, PPC, IC/EUiA.

PARA LOS FALSOS PSC NADA DE NADA. QUE SE METAN EN EL TÚNEL DEL TIEMPO ELLOS 1950.

CNT ha dit...

Hay que parar a estos fascistas, ¿Dónde esta la democracia? ¿Donde esta la libertad de expresión?
Deberíamos salir todas las Asociaciones del Municipio, La Federación y todos los Partidos Políticos y por supuesto y principalmente los ciudadanos/as del municipio a decir y gritar ¡¡¡BASTA YA!!!De los abusos de poder de este ayuntamiento prepotente.
Que los partidos políticos se definan y decidan de que parte están y como van a actuar ante este evento
MOVILIZACIÓN “YA” DESOBEDIENCIA TOTAL, TODOS A LAS CALLESSSSSSSSSSSSSSSSS

juan garcia ha dit...
Un administrador del bloc ha eliminat aquest comentari.
JEN ha dit...

qué me expliquen la actuación de las autoridades para que un detenido necesite una revisión médica!!!!
¿A esto lo llamamos libertad de expresión?

Anònim ha dit...

Tan sólo he de decirte que el traslado al Valle hebrón fue a instancias del propio detenido...
Y además todo detenido tiene derecho a un reconocimiento médico... Aclarado??

Anònim ha dit...

¡Pues vaya disgusto se pegaron estos pobres vecinos! Que además de ser arrestados, tuvieron que ir al médico, seguro que por un ataque de ansiedad.
¡QUÉ NOS VAN A MATAR?...

Anònim ha dit...

Conozco a vecinos de la Riera de Sant Cugat, que se han puesto enfermos por lo que les quieren hacer, y son los de abajo.